Description

Ok, well to start off, I'd like to establish what I upgraded. The CPU cooler, the rgb lights, the fans for the radiator, and the actually case fans. While yes. These are some nice cooling upgrades. My next big plan is to upgrade from a semi modular to a fully modular. So I can 1. Get more watts to upgrade to a crossfire! 2. Get cable mod for astetics! Also now im in a bit of a tough decision. Do I sell my graphics card and keep my power supply and òld cables for a bit and upgrade to the 1080 msi version. Or do i upgrade my PSU and get the cables and buy another r9 380? I think i should upgrade to the 1080 but something is holding me back. Im not sure. Also my beloved Keyboard and mouse and head set... not great. Since most of my build is rgb anyway. I think Im going to get some chroma. But thatll be later. I think itll look good with the sticker bomb look. Also if you havent noticed. My monitor is not the same as the one marked in the parts list. I know. I did that mearly for the price. Ill upgrade to an ultra widescreen soon... i bet the pascal cards would handle the wide screen no problem 3: hmm. Decisions. Lemme know ehat you think :3

Log in to rate comments or to post a comment.

Comments

  • 51 months ago
  • 1 point

Very nice build. Love the MSI touch on the table. You HDD should be fine they are usually resistant to Shock but it would have scanned for damage like yours did. Thank god everything is fine with it .

  • 51 months ago
  • 1 point

Lol, yeah it was pretty scary. Thanks :D

  • 51 months ago
  • 1 point

I dont get why you buy so expensive cases?

  • 51 months ago
  • 1 point

lol, i know. it's, my guilty pleasure.

  • 51 months ago
  • 1 point

nice build but looks like u messed up a bit with the stickers at the front

  • 51 months ago
  • 1 point

lol, what made it you see that. and yup. i did lol

  • 51 months ago
  • 1 point

Add a ssd and a cpu cooler. Swap the power supply if you thinks it necessary.

  • 51 months ago
  • 2 points

lol, alrighty ill look into it. Thanks :D

  • 51 months ago
  • 1 point

where did you get the keyboard from?

  • 51 months ago
  • 1 point

and if you need to add anything I would recommend a ssd and a cpu cooler and for a future GPU I would recommend an MSI 980ti

  • 51 months ago
  • 1 point

Canada computers lol. I took there last one on shelf cause it matched the case so well!!!

  • 51 months ago
  • 1 point

Know anywhere in the UK???

  • 51 months ago
  • 1 point

http://store.madcatz.com/categories/keyboards-category/Mad-Catz-S-T-R-I-K-E-TE-Mechanical-Gaming-Keyboard-for-PC.html

Your best guess is online. Here it is for $100 Canadian - £48.34 British pounds.

  • 51 months ago
  • 1 point

Thanks for the help and nice PC and good luck for the future :)

  • 51 months ago
  • 2 points

Lol no problem. Thanks for your help too.