PCPartPicker

  • Log In
  • Register

Comments

newnewyorker's Completed Build: Silent Classic

fluidd 1 point 28 months ago

Wow the tempered glass + Noctua colours work really well! Lovely photos as well. +1!

cadejohnson121's Completed Build: 1940's Short Wave Radio Case Mod

fluidd 1 point 33 months ago

More pics!!!!!!

ejrdrifter's Completed Build: $500 Budget Gaming

fluidd 1 point 33 months ago

Nice! Also very good pictures

+1 ♥

bmccarthy8989's Completed Build: White Widower

fluidd 1 point 34 months ago

SO GOOD.

JailBreak's Completed Build: $4000 Gaming PC - #BIGRED the Reboot

fluidd 1 point 34 months ago

Oh my.

JayRuss's Completed Build: The build formerly known as Dave

fluidd 2 points 34 months ago

those lights are genius

frank_hnd's Completed Build: GTX 1070 ready

fluidd 1 point 34 months ago

awesome!

frank_hnd's Completed Build: GTX 1070 ready

fluidd 1 point 34 months ago

CHANGE THAT PSU RIGHT NOW MY BROTHER HAD THAT AND IT EXPLODED

WildWolf's Completed Build: Black and Blue

fluidd 2 points 35 months ago

Custom loops make everything beautiful ;)

Great color continuity, love everything about this! +1!!

Alex2175's Completed Build: Revamped Black/White Gaming Setup

fluidd 1 point 35 months ago

Damn. Now all you need is a black desk haha. +1

Treboy's Completed Build: 14 Year Old's First Build

fluidd 1 point 37 months ago

That spaghetti tho

Lavins's Completed Build: [Client Build] Reactor Core V1

fluidd 1 point 39 months ago

That coolant is making me thirsty... +1 lmao

thetortuga747's Completed Build: Theseus' Paradox

fluidd 1 point 39 months ago

Pretty decent CPU, although personally I'd go with a quad-core at bare minimum nowadays.

thetortuga747's Completed Build: Theseus' Paradox

fluidd 1 point 39 months ago

Thanks man :) Yeah i'd go with a 4690k or a Xeon E3 1231V3.

thetortuga747's Completed Build: Theseus' Paradox

fluidd 2 points 39 months ago

Yo dude, I built it! Probably gonna ditch the A10 soon too haha :P http://ca.pcpartpicker.com/b/Z47hP6

fluidd's Completed Build: Insignis: Upgrade Build

fluidd submitter 1 point 39 months ago

Indeed, thanks!

spyrokeet's Completed Build: The Beast - AMD and cool

fluidd 1 point 40 months ago

Nice work. More pics?

Xeph11's Saved Part List: HEAT.STACKr

fluidd 2 points 40 months ago

ily tho

Xeph11's Saved Part List: HEAT.STACKr

fluidd 2 points 40 months ago

you're gay

thetortuga747's Completed Build: Theseus' Paradox

fluidd 2 points 41 months ago

Awesome! Glad i could help :D

thetortuga747's Completed Build: Theseus' Paradox

fluidd 1 point 41 months ago

thetortuga747's Completed Build: Theseus' Paradox

fluidd 1 point 42 months ago

Will do! Btw, did you install an exhaust fan on the door of your case? I'm interested in the airflow with the gpu and the case :o

thetortuga747's Completed Build: Theseus' Paradox

fluidd 2 points 42 months ago

Haha cool! And yeah, I'll be getting a 550W evga psu :P My only complaint with the stock m11bb motherboard is the flimsy audio i/o jacks. I recommend installing a sound card if you take audio seriously :)

thetortuga747's Completed Build: Theseus' Paradox

fluidd 4 points 42 months ago

Did you used to have the Asus M11BB? That's what I currently have and I'm going to be upgrading it your way soon. Good job btw!

Page
1